02.06.2014.

#Poplava


 
Dve nedelje, 4 različite adrese, zapaljenje uha, hronična neispavanost. Hoću kući je rečenica sa kojom započnem i završim dan. Nije da je to kući isto kao pre, malo tehničke vode, bez struje, i vazduha za disati ali ipak... Ja sam od onih ljudi koji ponosno ističu odakle su i gde imaju sreću da žive - u najlepšem mestu na svetu Obrenovcu. Kod mene nema onog tuđe-slađe, moje je najlepše i jako me boli kada neko ili nešto, ruši sve što smo vredno gradili decenijama. 

OVO je uvod sa kojim želim da prekinem dvonedeljnu tišinu na ovom blogu, koja nije nastala, poput mnogih, iz nekakvog poštovanja ili saosećajnosti već iz tehničkih razloga, nedostatka sve moje lepe kozmetikice za kojom sam kukala svaki dan. Ovaj post će ostati kratak i gorak jer drugačije ne može,  a da ga preskočim i pravim se luda, ne ide. Zaista ne znam šta bih napisala a da ne bude patetika ili poetika, pa cu vas ostaviti sa nekoliko fotografija nastalih u proteklom periodu.            
             




              
        
        






 

9 коментара:

  1. Svaka cast na izdrzljivosti, nije bilo lako ali to najbolje znate vi koji ste prosli licno kroz ovu nemilu situaciju koja nas je zadesila. Gradonacelink Sinisa Mali je u petak 17.5. dao izjavu za medije da je sve pod kontrolom i da se stanovnisto Obrenovca ne evakuise, da bi posle par sati povukli tu informaciju i izbrisali, ali postiji Google cache, tako da se istina uvek sazna i svaka objava skladisti "se negde". Politika je cudna stvar, i zato neduzni uvek ispstaju i stradaju.

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja Jelena, često sam mislila na tebe prethodnih sedmica. Tužno je što su se ovakve scene dogodile na brdovitom Balkanu u 21. veku, kad se tehnologija koristi za uslikavanje j**enih selfija, a ne za istraživanje, kad se na mogućnost katastrofe u najavi daje odgovor: Nema šanse od strane ljudi koji su plaćeni da se pobrinu da do toga ne dođe... i opet će se na osnovu ovoga skupljati nekakvi politički poeni, a narod će se zauvek sećati tog 14.5. i svakog narednog dana kad je bujica nosila uspomene, živote i nadu.
    Drago mi je da si se vratila, šaljem ti topli zagrljaj iz Os <3

    ОдговориИзбриши
  3. Rasplakala si me :( Ova situacija mi stvara takvu knedlu u grlu, ne pronalazim riječi niti imam što reći da te utješim. Ni tebe ni ostale. Mogu ti samo reći da se držiš, da izdržiš i misliš pozitivno koliko god to u ovim teškim trenucima bilo. Šaljem tonu zagrljaja! :**

    ОдговориИзбриши
  4. Zao mi je :( Nisam znala da si iz Obrenovca. Zelim ti puno srece u narednom periodu i nadam se da ces uspeti da prebrodis sve ovo nekako..

    ОдговориИзбриши
  5. Ni sama ne znam broj, koliko sam puta pomislila na tebe... Ne zelim nista vise da komentarisem osim da mi je drago da si dobro i da si nam se vratila <3

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je da ste dobro. Trebaće nažalost dosta vremena da se stvari potpuno vrate u normalu. Mislim da bi trebalo još da pišeš o ovome, ipak si ti lično prošla kroz to, a ono što nam se servira na TVu i u novinama je čist bezobrazluk. Možda ti bude lakše na neki način... (da ne dužim sad sa time da li je moglo drugačije, ko je odgovoran itd)

    ОдговориИзбриши
  7. Kuckam pa brisem pa kuckam...i na kraju samo..strasno

    ОдговориИзбриши
  8. Ostala sam zatečena jer nisam znala da si iz Obrenovca, promaklo mi je to... Veliki zagrljaj :*

    ОдговориИзбриши
  9. I ja sam iz Obrenovca tako da razumem kako se osecas. Bes,tuga,uznemirenost,nostalgija,zbunjenost... Ni sama ne znam vise.

    ОдговориИзбриши