2. 1. 2014.

Classics Lipstick 228

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ljubičasto raspoloženje me i dalje drži, kao što sam spomenula u OVOM postu. Kameleonska boja, nemoguće ga je uhavtiti lepo kamerom ali je i dalje moj najnošeniji karmin proteklog meseca. Na prvi pogled je hladna tamna ljubičasta nijansa i takav je na slabijem osvetljenju. Međutim, na suncu ili veštačkom svetlu deluje dosta toplije i pinkastije. Baš zato mislim da bi se lepo prilagodio svakom tenu.

 

Evo primera kako ista kompozicija fotografije, u dve različite prostorije gde su dva različita dnevna svetla, može da prevari, pa zato uvek imajte na umu da fotografije swatch-eva mogu da variraju dosta za jednu boju. Kada sam tražila ovu nijansu po internetu, naišla sam na vrlo hladne skoro neonske ljubičaste swatch-eve ali i na one tople, gde je ova boja pink. Po mojoj proceni, realističniji prikaz boje je na fotkama gde je jače sunce, kao što je ova ispod.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Prva dva swatch-a su na direktnom suncu, treći u hladu.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Što se tiče samog karmina, kvalitet je iznenađujuće dobar, mogu da ih uporedim sa Don Juan i Golden Rose ruževima, koji su veoma popularni u svom cenovnom rangu. Za 160 dinara i odličan izbor nijansi, sigurno nećete omašiti. Spadaju u suvlje tipove ali ne previše da vam budu neprijatni na usnama, postojanost je prosečna, do 2-3h, zavisi koliko pričate, pijete i slično. Kao i sve Classics proizvode, možete ih naći u manjim, lokalnim parfimerijama.

Swatch-evi na usnama su posebno problematični, zavise od pigmenta usana i osvetljenja, tako da gledajte da se ne oslanjate na njih previše. Svi su rađeni bez olovke, što naravno za nošenje ne preporučujem jer neće biti ujednačena boja.

* Dnevno svetlo, bez sunca.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

*Direktna sunčeva svetlost.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

*Veštačko svetlo, bez blica.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

*Veštačko svetlo, bez blica.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zanimljivo poređenje ovog karmina sa svetlijom nijansom Classics 220 i MAC Heroine nijansom našla sam na jednom stranom blogu, i autorka je bila ljubazna da mi ustupi fotografiju za ovaj post pa ako vas interesuje njena recenzija možete je pogledati OVDE. Blog je na Bugarskom jeziku, i iako možda ne razumete sve, ima dosta recenzija sa dobrim swatch-evima pa savetujem da je zapratite OVDE :)

IMG_9026

Da li ste probale neku Classics nijansu?

4 коментара:

  1. Imala sam nekoliko pokušaja takvih nijansi, ali meni to za razliku od tebe stoji očajnooo. Prelijepo izgledaš :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ne verujem ti, verovatno samo nisi navikla na ove boje :)

    ОдговориИзбриши
  3. LidijaTanja4/1/14 17:27

    Nemam ni jedan Classics ruž a ovaj je divan i neobičan. Pravi kameleon i tebi jako lepo stoji :)
    Lidija

    ОдговориИзбриши
  4. Probaj, jako su dobri za svoju cenu :)

    ОдговориИзбриши