16. 5. 2014.

Majski noviteti



Nisam planirala, ali je tako ispalo da noviteti budu na nekih mesec dana. Znam da još nisam postigla da recenziram ni sve što sam htela iz prethodnih noviteta, ali polako :) Ovaj mesec nisam količinski kupovala ali sam uložila novac u par krupnijih stvari i svakako sam preterala na polju parfema. Samokontrola potrebna odmah!


Nisam ovaj put previše zalazila u dekorativu jer mi zaista ništa ne treba ( kao da mi ikad nešto može zafaliti pored gomile koja se akumulirala ) pa sam malo boje u post ubacila novom neonskom torbom kojom se borim protiv vremenskog sivila, i dress code crnila.


Rekoh vam da sam preterala sa parfemima. Ova tri su mi ujedno i all time favorite mirisi i jako mi je drago da sam opet uspela da ih okupim u svojoj kolekciji, a verujte nije bilo lako. 

Trussardi Bianco je edt koji se ne proizvodi već dobrih 4-5 godina i ja toliko dugo tragam za zaostalim primercima. Ovaj raritet sam pronašla kod jedna divne devojke koja ga je kupila u free shopu u Grčkoj i bila ljubazna da mi ga proda. Skakutala sam kao dete kada mi je stigao paket. Zamislite sreće kada 5 godina tragate za nečim i izgubite svu nadu, a onda se pojavi, hiljadu puta bolji nego što ga pamtite. Prava ljubav između mene i ovog mirisa, ona iz ženskih romana! :)

 Azzaro Twin  je ovaj čudnjikavo pakovan, jednako nežan i divan kao Bianco, isto edt. Takođe izbačen iz produkcije jer Jelena voli samo one-of-a-kind stvari :) no, na ovaj sam naletela na sjajnom sniženju na Strawberry.net sajtu, koje nisam smela propustiti. Postojao je i muški, crni Twin koji takođe pecam da nabavim, jer mi nedostaje taj prelepi miris.

Lacoste Pour Femme sam imala toliko puta da sam ga apsolvirala, ali kada mi je drugarica poklonila nisam smela da odbijem i tako se trampišmo za neki koji mi nije bio dobar a njoj stoji odlično. Edp od 15 ml, malecni, taman toliko da mu ne zaboravim lepotu.


Nisam imala sreće sa depilacionim kremama ali u poslednje vreme imam jako osetljivu kožu na depilaciju, posebno nausnica, pa rekoh da probam. Dvoumila sam se između verzije za lice i ove ali pošto je sastav isti uzela sam ovu Afrodita - za osetljivu kožu. 

Ono što u poslednjih mesec dana najčešće govorim ljudima je - ne gledaj mi u nokte, katastrofa su. I to je tako naravno zbog hiljade i hiljade raspakovanih kutija. Zanoktice su pocepane do kolena, ploča napuknuta do dužine a la Britney Spears grickala nokte dveiljadeineke. Našla sam par zanimljivih mazalica: Avon tretman za jačanje, Essence baza za učvršćivanje i Eveline ulje za zanoktice. A za preko, moj prve MAC lakić u divnoj tamno sivoj nijansi Nightfall. Pride je i kamen za stopala, isto iz Avona jer je i pedikir preko potreban.


Dekorativa je pala u drugi ( treći ) plan ovaj put, pa sam samo rešila da investiram u veliku praznu MAC paletu, da se pripremim za kad me pukne inspiracija za šoping. Greota izneti praznu paletu iz radnje, pa sam ubacila svoj prvi refill u nijansi Club, koja je najdivnija duochrome crvenkasta braon koja se preliva na zeleno. Fotografije joj oduzimaju lepotu, pa ako niste probali obavezno swatchujte na ruku kad svratite u radnju! Još jedan MAC proizvod koji mi ne treba ali ga želim jer je fantastičan, a to je rezač. Najoštriji rezač ikad i jako precizan. Stila tonirana krema je bila poklon uz kupovinu parfema na jagodici i s obzirom da su imali moju boju, jako sam srećna što ću je probati. Žao mi je što Sephora nema Stilu više, jer je jako interesantan brend. Miss Sporty maskara je jedina neophodna u celoj ovoj priči, i to za moje neposlušne obrve. A za njih je i ova Blush četkica, koja je prilično kvalitetno urađena za cenu od 200 dinara i ovih dana odlazim za još par Blush četkica!

Jesam li ubola nešto što imate i volite? I jel imate vi ljubavnu aferu sa nekim mirisima?

15 коментара:

  1. Torba je prelijepa, a boja je nenadmašiva! :D Ostalo sam slabo primijetila, ne ističe se :D

    ОдговориИзбриши
  2. Koliko divota na jednom mestu! Jedva čekam prenos kada budeš popunjavala paletu i utiske o Stila kremici. Ovo za nokte sam sve probala, želim im brz oporavak. Ja sa Bvl Cristalinom imam neraskidivu vezu, uvek mu se vraćam :) I još pitanjce: gde si kupila torbicu ako nije tajna? Viđala sam baš takve i jako mi se sviđaju ali crvene nije bilo, a baš mi treba :) Lidija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači valjaju mazalice za nokte :) Crystalline sam imala isto više puta i jako mi je drag,. Torbicu sam iskopala kod lokalnih kineza bila je jedina, mada sam viđala taj model na ebay-u.

      Избриши
  3. Ja sam recimo imala nesto poput ovog tvog tretmana za jacanje noktiju iz Avona. Nije mi valjao, potpuno razocarenje, kao i par slicnih prozivoda. :(
    Elem, cisto informativno da te pitam, koliko je snabdeven Nyx stand sa sminkom u Uscu? Ima li tu i Blush cetkica? :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O well, nije ni skup pa nije neka šteta ako se ne pokaže..gore ne može od ovoga što mi je trenutno sa noktima. Baš sam tamo uzela ćčetkicu, sjajno su snabdeveni ali su malkice skuplji nego na ostalim njihovim prodajnim mestima.

      Избриши
  4. Анониман16/5/14 12:24

    Koliko kosta ta paleta? :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ja bih ti savetovala da ovu Afroditinu kremu ne koristiš na licu. Ja je koristim jer mi je preko potrebna, i jedino je što mogu da nađem na našem tržištu za lice. Izazvaće ti crvenilo, malo će te peći, u najboljem slučaju samo zatezati kožu. Eto. :) ja bih ti preporučila vosak za depilaciju, mnogo bolja opcija. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sam je u međuvremenu na par mesta sam malo pecnula kožu pa ću sledeći put manje da je držim ali čini mi se da nema drugih iritacija! Ne bih ni ja da mi nije neophodna :)

      Избриши
  6. Juče sam te tražila predveče, čak nisam mogla da odolim a da koleginicu Z ne pitam da li je Jelena :lol: žao mi je što sam i ovaj put propustila upoznavanje ali biću kao što rekoh čest gost :D

    Elem, Club je i meni na wl, lak je prelep a taj Lacoste parfem obožavam!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma mogla si opušteno da me tražiš, svi su kul u radnji :) qli morala sam ranije da šmugnem zbog poplave a ni ovih dana ne idem zato na posao ali biće prilike :) slažem se da je club obavezna!

      Избриши
  7. Анониман16/5/14 16:56

    Torba je stvorena za proljeće/ljeto :) Lacoste parfem baš volim <3 Probala sam par krema za depilaciju, ali koliko god ih ostavim nikada to nije to. Nema do britvice <3

    ОдговориИзбриши
  8. Bok :) da li je MAC dobio novu posiljku robe?

    ОдговориИзбриши