4. 11. 2014.

LOTD: Oktobar


Kako je izgledao protekli mesec na mom licu... :)

 * Lasting sensation lip pencil + Artful lip gloss ( Brooke Shields )
 * Gospel lipstick ( Brook Shields )
 * Viva glam Rihanna lipstick

 * Minted eye pencil + Goldmine eye shadow


 *Stone lip pencil
 * Bluebrown pigment + Matte cream
 *Violetta lipstick + Violet pigment
 * Mortal eyeshadow palette ( Brooke Shields )
 *Blackground paint pot + Cinderfella mineral eye shadow
 *Ruby woo + penultimate brow marker
*Haloween look - Ucveljene udovice

7 коментара:

  1. Baš si imala raznoliku šminku u oktobru. Najviše mi se sviđa treći izgled s kraja. Podsećaš me na nekog mračnog elfa ili na ženski pandan Geluu iz Heroes of Might and Magic III, što mislim da je sjajno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam pomislila na zlog elfa kada sam zavrsila ceo izgled :) a trojka mi je inace jedna od omiljenih igrica ikad :)

      Избриши
    2. Javlja se još jedan fan trojke :D I meni je taj look naj, a sviđa mi se i Halloween :)

      Избриши
  2. Poslednja sjajna! Pretposlednja divna! Druga si mi nekako najviše ti <3 Na meni violetta vuče više na pink nego na ljubičasto, ali dalje volim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I na meni je pink pa smo stavili i pigment preko da bude bas ljubicasto :)

      Избриши
  3. Meni se najviše sviđaju ove više dark varijante :). Mislim da ti tamnije senke i podignuta kosa savršeno stoje.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман4/11/14 21:56

    Mnogo lepo izgledas sa ovim jarkim bojama na usnama i ocima. :)
    Verica*

    ОдговориИзбриши