19. 7. 2014.

MAC Green Gel Cleanser



Obećam ja svašta, pa ne stignem. Tako sam i ovu recenziju najavila davnih dana ali nikako da uhvatim malo vremena. Iz tog razloga bi mi jako značilo da mi kažete šta vas najviše interesuje iz MAC asortimana, pa da krenem od vama interesantnijih proizvoda. Takođe želim da uvedem jednu malu rubriku posvećenu swatchevima MAC proizvoda, naravno samo onih koje vi tražite, jer bi bilo mukotrpno swatchovati celu radnju :) Pa predloge u komentaru molim!

Green Gel i ja se družimo protekla 3 meseca, i nakon potrošenog malog pakovanja, rešila sam da investiram u veliko. Kako se pokazao ovaj gel, pročitajte u nastavku teksta.

O proizvodu: Osvežavajući gel za umivanje sa ekstraktima krastavca i algi. Efektivno čisti i osvežava kožu i ostavlja je hidriranom, glatkom i nežnom.

Sastav:  Water, Sodium Laureth Sulfate, Tea-Lauryl Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Peg-120 Methyl Glucose Dioleate, Cocamide Mea, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Laminaria Saccharina Extract, Tocopherol, Pantethine, Panthenol, Butylene Glycol, Ethylhexyl, Methoxycinnamate, Ethylhexyl Salicylate, Hdyroxypropyl Methylcellulose, Ppg-5-Ceteth-20, Sodium Chloride, Benzophenone-4, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Parfum, Bht, Trisodium Hedta, Phenoxyethanol, Ci 42090, Ci 19140

Moji utisci: Ova vrlooo koncentrisana formula lepo peni i dubinski čisti lice. Potrbna količina za jedno umivanje je veličine zrna graška. Jako lepo uklanja sebum sa lica ali ne isušuje  kožu. Što se tiče sprečavanja mašćenja kože u toku dana, zaista nemam neki poseban utisak jer ipak leto je i koža mi je baš masna, pa i sa još tri proivoda za kontrolu sebuma preko, ja se prosijam. Ali da daje produženi osećaj čistoće i svežine, daje. Miris je ono što me svaki put dodatno privuče proizvodu, pa tako ovaj lagani morski miris samo potpomaže osećaju svežine. Kada sam kod kuće i bez šminke, koristim ga više puta dnevno i nakon njega samo termalnu vodu ili Fix + sprej za hidrataciju i to mi je sasvim dovoljno. U većini slučajeva koristim ga ujutru pre šminkanja i kreme i uveče nakon skidanja šminke. 

Green Gel dolazi u dve mililitraže, 30ml putno pakovanje koje je 1400 dinara i regularno pakovanje od 150ml koje je 2900 dinara.


Molim za predloge budućih MAC recenzija!!! :)

10 коментара:

  1. Ja jos uvijek nemam nista iz MAC kolekcije, a tako zelim nesto sebi priustiti! Voljela bih recenziju njihovog korektora za prekrivanje tamnih podocnjaka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Korektor je na spisku! Nadam se da će ti se želja ostvariti brzo! ;)

      Избриши
  2. E lepo si rekla za miris - divan je za leto jer bas nekako mirise na more... Inace volim gel "umivalice" i ova je jedna od najboljih za sve nas sa iole masnijom kozom!

    ОдговориИзбриши
  3. Gel je divan, moram ga imati!Imam zelju da uradis swatch i predlozis par ruzeva breskvaste nijanse. :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21/7/14 00:23

    Korektor ako moze, imam problem sa podocnjacima sve mi se uvuce u pore.

    ОдговориИзбриши
  5. jel moze poredje fix + i mineralized charged water?

    ОдговориИзбриши