6. 8. 2014.

Omiljeno u julu



Copy-paste... će biti ova postavka favorita, jer nesvesno najčešće koristim ono što je najnovije. Ako ste pratili prethodnih nekoliko new in postova, već ste sve ovo videli. Kako ovde ima dosta interesantnih proizvoda, neću dužiti priču sada, već ću ostaviti detalje za recenzije.


Nega kože leti je za mene suviše naporan poso jer mi je masna koža i čistim je 15 puta dnevno pa se uvek vratim nekim brzinskim rešenjima za hidrataciju. Ovaj put su tu Fix+ sprej za lice i Idealia eyes kremica za oko očiju. Ima dobrih recenzija ovih proizvoda, sa kojima se apsolutno slažem pa nema potrebe za razglabanjem. Recenzije možete naći klikom na nazive proizvoda.


Kada ne radim, a izlazim iz kuće u toku dana ( što je retkooooo jer sam noćna sova ), nosim Stila spf 30 toniranu kremu koja u sebi ne sadrži ulje i koja je sasvim pristojno bela, za razliku od svih ostalih toniranih fluida koji su mi pretamni. Ujednačava ten taman toliko da izgledam pristojno, ali uopšte ne daje osećaj težine i pudera.


Često se šminkam na poslu, pa tako svaki dan menjam rutinu i proizvode, ali kada se šminkam kod kuće za posao, to je uvek ova kombinacija: Studio Fix Fluid NW10 i Pro Longwear Concealer NC15. Sve to izblendam sa BuyInCoins četkicom o kojoj sam pisala ovde. Ova proverena rutina mi odgovara i po trajnosti na koži i po belini pudera koji ne oksiduje u toku dana, pa sam sigurna da će puder ostati isti i nakon 14h, koliko mi je uglavnom na licu. Malo blota na neka 4h i situacija je pod kontrolom.



Nokti su mi rak rana. Prvo, radim sa kutijama, fiokama, alkoholom itd.. lomljivost je neizbežna, retko prođe radni dan da ja ne zacepim ili polomom nokat. Drugo, krti su sami po sebi i skloni groznom listanju i cepanju zanoktica. Pomirila sam se sa sudbinom i znam da mi je jedino rešenje da ih sečem kratko-kratko i da ih ne maltretiram acetonom. Essence baza, koju sam kupila da sprečim da mi nokti žute od lakova se pokazala odlično i za samu postojanost laka, pa sada bez nje ne idem nikud a lakove zbog posla koristim samo MAC i onda kada se zalepim za jednu boju samo nju mažem po dva meseca, kao što je slučaj sa ovom Mean and Green. Ima pearl finiš i duo (trio) chrome efekat pa se preliva između bronzane, zelene i roze. Fotka je sa istagrama jer su mi zanoktice suviše kriminalne za fotkanje.


Azzaro Twin je moj miris. Nije najbolji, nije omiljeni ali jeste miris po kome sam ja sebi ja. Znate ono kada stavite parfem i osetite da ste kod kuće. Na moju žalost, nema ga kod nas više, a ovaj sam našla na Strawberry net-u i nadam se da će ga još dugo biti u ponudi. Ne bih ni da pokušam da objasnim tu mirisnu notu jer mi se jedino javlja reč čistoća, što i ne deluje baš poetično. Ako vas interesuje sastav i opis, predlažem kao i uvek Pun Miris.



Dekorative nemam mnogo jer kao što rekoh rotiram prozvode uvek ali ova tri su mi bila često na licu. Omega senka je savršenstvo za obrve plavo-riđe boje i nosim je kada želim da oblikujem ali ne previše da istaknem obrve. I naravno uvek kada nosim no makeup look, ona je obavezna na pregibu kapka jer ga oblikuje bez vidljive boje. Blackline Pearlglide Liner je divota koju sam otkrila nedavno i čini mi se najolja tekstura olovke za oču koju sam probala, Jako mekana i kremasta ali se brzo setuje i postaje dugotrajna i ima sitne sjajne čestice koje se što više blendate lajner više vide. Ludilo koje morate da probate da biste razumeli. Boja je savršena kombinacija zelene i crne sa zlatnim sjajem, tako da oko dobije uokvirenost ali bez inteziteta čisto crne boje koja je na meni prejaka. Nyx mega shine sjaj u boji African Queen je prelepi duo chrome, pink sa plavim sjajem i dobila sam ga na poklon od osobe koja zna da ja duo chrome živim. Pored boje tekstura i miris su fantastični pa sam proglasila ovaj sjaj, sjajem stoleća :) šalu na stranu za nekih 500 dinara možete dobiti proizvod vredan 5000.

*Za one randomizirane favorite ću se iskontrolisati i staviti samo par, da se ceo moj instagram feed ne bi preselio u ovaj post.




*Par dana pre zvaničnog početka prodaje pozajmila sam Osbourne kolekciju na testiranje radi crtanja mojih prvih zvaničnih face chart-ova. Bilo je krajnje zabavno i već se radujem sledećoj kolekciji :) 



*Muzički sam poslednje vreme u ćorskaku, jer nema ničeg novog i interesantnog pa tako jedino što vrtim su pesme kojima se zarazim na poslu, a to su ovaj put:

Röyksopp - Running To The Sea


Plan B - Writing's On The Wall

*I za kraj jedan jakooooo loš po moje zdravlje a to je Tvix i to dupli. Neću lagati, pojela sam bar 15 komada u proteklom mesecu. Bad, bad girl.  

Jeste probali nešto od mojih miljenika i šta biste voleli da recenziram?

11 коментара:

  1. MAC olovka mi je na wl, a nisam ni znala da je stigla Osbourne kolekcija! Nisam oduševljena komadima, pa verovatno se zato nisam ni interesovala puno. Čekam iduću :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su sve Pearlglide na wl :) a sledeca ce biti ludilo, bas joj se radujem :)

      Избриши
    2. Molim te koja sledeća stiže, ako ne možeš ovde da napišeš, pošalji mi na mail, da se saberem i oduzmem, a u međuvremenu i dobro prostudiram :)

      Избриши
    3. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    4. Napisaću ovih dana nešto o kolekcijama koje stižu :)

      Избриши
  2. Joooj, mogu da zamislim kakva je zabava bila sa Ozbornovima u toplini doma svoga! :)

    Znas sta mislim o Pearglide olovkama za oci - otkrovenje! Hvala za link! :*

    ОдговориИзбриши
  3. Najveći utisak na mene je ostavio lak, tako je wooow :) A Twix i Colu ću se praviti da nisam videla, hahah...Lidija

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман7/8/14 19:23

    Hej :)
    Mozes li mi molim te reci imate li u radnji sjenku Brown Script u pan formi (bez kutijice) i clear brow set? Hvala ;)

    ОдговориИзбриши